برگزاری مجموعه کارگاه ‎های بازاریابی و برندینگ با رویکرد کاربردی توسط پروژه مدیریت جامع منابع طبیعی و توسعه اقتصادی- اجتماعی سیستان

به منظور ارتقای ظرفیت‎ها و توان ‎افزایی دست اندرکاران و جامعه محلی سیستان در حوزه بازاریابی و برندینگ و تحلیل زنجیره ارزش محصولات و خدمات در منطقه، مجموعه کارگاه ‎هایی با عنوان «بازاریابی و برندینگ با رویکرد کاربردی» در حوزه سیستان مورخ 16 لغایت 18 آبان ماه 1401 برگزار گردید.

از آنجایی که این کارگاه‎ ها با حضور طیف وسیعی از مخاطبان برگزار گردید، ضمن تدریس مطالب متناسب با نیاز گروه‎ های هدف، بحث و گفتگوی جامعی نیز صورت گرفت. سپس مطالب و روش ‎های ذکر شده مطابق با هر سرفصل موضوعی در قالب کارگاهی و به شکل عملی به بحث گذاشته شد.

از جمله مخاطبین مدعو در این کارگاه ‎ها می‎توان به اعضای هیئت علمی دانشگاه زابل، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و صاحبان کسب و کار و ایده در حوزه سیستان اشاره نمود که در جلسات برگزار شده ضمن مشارکت فعال در گفتگوها و به اشتراک ‎گذاری دانش و اطلاعات، با نقطه نظرات خود بر غنای مطالب ارائه شده افزودند.

اشتراک گذاری: