به منظور ارتقای ظرفیتها و توان افزایی دست اندرکاران و جامعه محلی سیستان در حوزه بازاریابی و برندینگ و تحلیل زنجیره ارزش محصولات و خدمات در منطقه، مجموعه کارگاه هایی با عنوان «بازاریابی و برندینگ با رویکرد کاربردی» در حوزه سیستان مورخ 16 لغایت 18 آبان ماه 1401 برگزار گردید.
از آنجایی که این کارگاه ها با حضور طیف وسیعی از مخاطبان برگزار گردید، ضمن تدریس مطالب متناسب با نیاز گروه های هدف، بحث و گفتگوی جامعی نیز صورت گرفت. سپس مطالب و روش های ذکر شده مطابق با هر سرفصل موضوعی در قالب کارگاهی و به شکل عملی به بحث گذاشته شد.
از جمله مخاطبین مدعو در این کارگاه ها میتوان به اعضای هیئت علمی دانشگاه زابل، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و صاحبان کسب و کار و ایده در حوزه سیستان اشاره نمود که در جلسات برگزار شده ضمن مشارکت فعال در گفتگوها و به اشتراک گذاری دانش و اطلاعات، با نقطه نظرات خود بر غنای مطالب ارائه شده افزودند.